• Kleinemunsterlander2

• Kleinemunsterlander3

• Kleinemunsterlander5

Rasspeciale met CAC

Wil u graag een keuringsverslag van uw hond hebben, of wil u graag weten of uw hond qua exterieur voldoet aan de rasstandaard? Hebt u in de toekomst fokplannen met uw Kleine Munsterlander? Er zijn velerlei redenen om uw hond officieel te laten keuren.

De VZW Belgische Kleine Munsterlandervereniging geeft u de gelegenheid om in te schrijven in een door haar georganiseerde Expo CAC, enkel en alleen voorzien voor de keuring van Kleine Munsterlanders.
Behalve het feit dat er officieel erkende kwalificaties zullen uitgereikt worden, is het natuurlijk ook heel gezellig om eens mee te doen!

De Clubmatch Rasspeciale zal dit jaar doorgaan op zaterdag 04 mei 2024

Locatie: de Grasheidse hondenschool in Putte
Grasheidse hondenvereniging vzw
Pastorijstraat 2b